Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa GTV 1.8 TWIN SPARK малейййй малееее

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от jorokulishev Покажи съобщение
    Сигурно вече имам жълто на гъзът
    Толкова не съм се кефил никога излезе малеййййй ма пък върви

    Най-накрая,оттук нататък само да я караш и гаджета да сваляш.
    Alfa Mito 1.4
    156 2.0 155 ex
    156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от Lisan Покажи съобщение
      Честито за колата,да и навъртиш много километри!!! Но не се стърпявам и ще ти разваля кефа!! Сори,но ти си преебан много яко!!! Всички части дето си платил са с 30-40 % по скъпи от нормалното,а този ремонт на главата за 450лв идва в повече!!! Безмислени са и новите болтове за главата!! Още веднъж се ИЗВИНЯВАМ,но колегите някой път прекаляват,нямат срам!! За сравнение ти давам мойта цена за основен ремонт,а предполагам че не е най тънката--- Труд за основен ремонт на Т.С е 700лв,в тая цена влиза и ремонта на главата(пасване на клапани,смяна гумички и шлайф). И частите -30%!! Извинявам се още веднъж и ти пожелавам много без проблемни километри!!

      Браво.Все още тогава се намират ХОРА които не мислят само за печалбата.
      Alfa Mito 1.4
      156 2.0 155 ex
      156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

      Comment


      • #93
        много се кефя днес бях до първомай разходка и се разминах с едно черно ГТВ бипнахме си та както и да е беше с ксенонче и много добре стоеше.Като се опарича това ще е първото което ще направя ама и на фаровете и на халогените че сегашните са отврат .Ако некой желае братовчет ми ги слага в асеновград с една година гаранция и са доста добри има избор от цвят и модели.(имам впредвид крушките)

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от valia Покажи съобщение
          Гаранция за смяна на ремаци и ролки би трябвало да има само при скъсан ремак. Това че двигателя не е зацепен правилно,не е от значение при изтропване на биелен лагер. Най вероятно той е чукал но майстора не е обърнал внимание!! Проблема не ти е и в маслото. А кви са тия майстори където познаха че не е зацепена правилно,а не разбраха че мотора чука.А кой нормален майстор се захваща да сменя ремаци в събота следобяд? Абе с една дума са ти набили кола с преебан двигател,пълен с добавки или сменени биелни лагери,сле като са превъртяле вече веднъж,а те карат точно толкова,колкото твоя пробег! Не са ти виновни нито майстора,нито маслото, а продавача!! Трябва него да ходиш и да биеш! Успех с ремонта.
          Само да поясня,че биелен лагер разтрака ли се,НИКОЯ ДОБАВКА НЕ МОЖЕ ДА ГО СПРЕ да трака,казвам го от личен опит
          ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
          BMW e39 facelift

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от valia Покажи съобщение
            Когато е превъртял биелен лагер,значи има и преебана биела!!! Слагаш нови лагери,по гъсто масло и продаваш. Е по тая схема са те завъртели. Сега само с шлайф и трябва да се надяваш да влезне вала в ремонт.
            Ако коляновия вал е наранен(а той в 99% от случаите е),като смениш само биелните лагери (което е безмислено) без шлайф или се разтраква на 2-3-тата минута или 20тина км да изкара макс (това при най-незначителното нараняване на вала,уж приемливо) и почва да трака,спасение няма,а веднъж шлайфан вал с ремонтни основни и биелни никога не може да издържи колкото оригинален не шлайфан със стандартни лагери,просто не трябва да се тормози колата много,защото пак фърля лагери,имам чувството че това им е слабо място на тия италианки,не забравяйте ако взимате биела втора ръка да я премерите и да изравните грамовете с другите.
            Last edited by Abarth; d.m.y г., 02:45.
            ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
            BMW e39 facelift

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от jorokulishev Покажи съобщение
              ем плаша се неплаша вече 2 месеца чекам писна ми къв е тоя моя късмет бах мааму.Ония па ся той зе да ме мотка 1500 лв за материали му дадох до сега много ли са?Незнам вече ко да прая колко излиза горе-доло основен ремонт
              ;щото мисля му искам ф-ри за всеки цент който съм му дал,ко за некой не са за мен са доста пари и ако пак се появи дефект незнам.Обеснявами че коляновия вал бил крив и го исправяли на специална машина!!!!!!!!!?Колко време се прави такъв ремонт мислех че е седмица две а то стана 2 месеца на първи
              Бате търси си нов вал ако искаш да имаш кола
              ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
              BMW e39 facelift

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от jorokulishev Покажи съобщение
                Сигурно вече имам жълто на гъзът
                Толкова не съм се кефил никога излезе малеййййй ма пък върви



                1.Бутала 4х190лв-760лв
                2.биелни лагери 74х2-148лв
                3.основни лагери 52,97лв
                4.аксиални опори 15лв
                5.биела втора рака 120лв
                6.гумички клапани 2х9,70лв-19,40
                7.болтове глава 102лв
                8.семеринг кол.вал 10,70
                9.гарнитура глава 59,90
                10.всм гарнитура 12,10
                11.гарнитура генерация 29,80
                12.гарнитура капак 68,90
                13.семеринг кол.вал + конзола 69,7
                14.семеринг разпред. вал 23,20
                15.семеринг пак вал 20,40
                16.свещи 4х4,90-19,60
                17.свещи 4х10,30-41,20
                18.анг.ремък-52,60
                19.ролка-133,70
                20.ролка-53,00
                21.водна помпа-95,20
                22.масло двигател-50,00
                23.маслен филтър-14,10
                24.антифриз 4х12,50-50,00
                25.масло скорости 2х20-40,00
                26.масло хидравлика 2х24,50-49,00
                27.въздушен филтър-12,00
                28.шлайф-глава блок цилиндри картер
                29.изправяне кол.вал резба картер
                30.пасване клапани ------------450,00


                31.ТРУД-650лв
                32.бензин 20лв



                ОБЩО--- 3248,00лв
                аааааа и акумолатор 188лв точков Бош


                но ви кажа всичко старо е при мен
                Тия яко са те натоварили с частите и какво е това масло за 50лв бе човек???Аман от мърлячи...
                ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
                BMW e39 facelift

                Comment


                • #98
                  Искаш ли да поспорим малко?? Когато дадена кола е карана с лошо масло или не е сменяно,горния слой на лагера почва да пада!! Лагера изтънява,получава се хлабина и почва леко да чука като загрее маслото!!! ЕТО ТОВА се казва начален стадий и гъстото масло и добавките помагат да намалят шума и да се продаде дадена кола!! А правилното решение е картера долу и нови лагери! Номера е само да се хване шума на време,дори вала не се надира!! Това съм го правил доста пъти и ти го казвам от личен опит!!!
                  RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                  0899832271 Сашо

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от Lisan Покажи съобщение
                    Искаш ли да поспорим малко?? Когато дадена кола е карана с лошо масло или не е сменяно,горния слой на лагера почва да пада!! Лагера изтънява,получава се хлабина и почва леко да чука като загрее маслото!!! ЕТО ТОВА се казва начален стадий и гъстото масло и добавките помагат да намалят шума и да се продаде дадена кола!! А правилното решение е картера долу и нови лагери! Номера е само да се хване шума на време,дори вала не се надира!! Това съм го правил доста пъти и ти го казвам от личен опит!!!
                    За много начални стадий говориш Но си прав за тези неща,имах впредвид ако се разтрака от недостатъчно масло в мотора (като на типото ми),а дедрата преди 2 месеца някъде ми се разтрака точно след смяната на маслото,на втория ден като реших да и дам повече обороти,реших че няма смисъл от скъпи масла и сложих 15В40,мотора стана малко по шумен от към клапани ама си викам нали преди е карана с мотул 6100,сега с некво измислено 15В40 сигурно е нормално,на следващия ден една втора,после една трета и спрях на омв да заредя и тракаше(не много силно),като източихме маслото то станало на вода,отваряме през картера,оказа се лагер на 2ри,гледаме вала почтиии нищо му няма,адски незначително което едва ли щеше да повлияе,можеше дори да се каже че е в границите на нормалното,отивам аз за биелни лагери стандартни,слагаме ги,сипвам 20к масло палиме и доволен че не тропа,повозих се 1 седмица и 1000км и почна да чатка съвсееем леко на 3к оборота,много трудно да се чуе само ако се заслушаш и постепенно почна да си потропва по силно На типото вече вала си беше наранен,също не много но си личеше,пак да пробваме със стандартни лагери и точно 30 секунди не трака После викам ебал съм го и го карах 10к км тракащо,после един шлайф биелни отидоха на 3ти основни на 1ви и още си бръмчи без ядове Но знам от приятел че шлайфан колянов вал на италианка не изкарва дори и на половина на стандартния,нито на натоварване нито на км
                    Last edited by Abarth; d.m.y г., 13:56.
                    ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
                    BMW e39 facelift

                    Comment


                    • [QUOTE=jorokulishev;345340]
                      12.гарнитура капак 68,90

                      много пари за тая гарнитура бе братче аз смених една 16 кинта комплекта!!
                      Става въпрос за най горе гарнитурата на капака на главата нали?
                      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                      Fiat Bravo II 1.4 90hp
                      sigpic
                      Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                      Comment


                      • абе набутал не набутал сега върви ехтра карам я бая айляк де вече 220км минах и не минавам 2 хил. оборота ДОКОГА питам аз?????????

                        Comment


                        • Е колега дано да нямаш проблеми никакви със нея и жалия така малко в началото поне ,а пък от каде да знаеш може и аз да съм се набутал с некои евтин боклук ама то ще си проличи Айде успехи с хубавицата!!!!!!!!!
                          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                          Fiat Bravo II 1.4 90hp
                          sigpic
                          Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                          Comment


                          • не я напъвай до 220км че виш ко стаа

                            Comment


                            • хора в петък живот и здраве ми предстои първа смяна на масло казах на майстора да вземе селения и маслен филтър горе доло колко пари треа да дойде

                              Comment


                              • Съвсем грубо, около 100-ина лв.
                                Alfa Romeo 166 3.0 V6
                                Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                                Comment

                                Working...
                                X